
با خانومی قصد دوستی داشتیم تقریبن پنج سال پیش و دنیامون خیلی از هم دور بود و نشد!هر پنج تا پاییز ببیین هر پنج تا پاییز اخیر رو بهم پیام میداد و میخاست که بازم امتحان کنیم شروع کنیم و بازم امتحان میکردیم و شروع میکردیم سر یروز همچی تموم میشد:))این که میگن پاییز ملت هوس رابطه میکنن راس میگن به گواه ایشون و البته ایشون از نوع پشتکار دارشونه و گس وات؟!پیامشو دیدم باز الان باز پاییز:))) + bY mOhAmmAd | بخوانید...
ادامه مطلب