بواسطه کارم تغییر مود ادمارو خیلی خوب میتونم ببینم!اینکه اولش همش قربون صدقم میرن و دعام میکنن و این صبتا که میبرنت بالا بالاا یهو وقتی درمان شروع میشه جوری میارنت پایین و غر میزنن و چه فحش ها که تو چشاشون میشه خوند رو میبینم و بضیا علنی میدن حتا ها!حقم دارن درد میکشن به هر حال ولی خب قبلش دیگه اونجوری میگین من به شماها وابسته شده بودم جام منو نشکنین حداقل با این سرعت:/
ما را در سایت ترتی فیفد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35