بشر هروقت تونست کاری کنه هروقت دلم خاس بشنوم و هر وقت نخاست نشنوم اونموقع بیاد از تکنولوژی حرف بزنه
پی نوشت:یادم نیس کامنت کیارو دادم و جواب و کیارو نه !از تمام نداده ها پوزشو میطلبم
ترتی فیفد...ما را در سایت ترتی فیفد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109